Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, yoğun çalışma temposunu akşam saatlerinde de sürdürerek 5000 Evler Mahallesi Şahin Tepesi Betim İş Merkezi esnaflarıyla bir araya geldi. Gece geç saatlere kadar devam eden buluşmada mahalleye yönelik yatırımlar ve Karabük genelinde yürütülen projeler masaya yatırıldı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda Başkan Çetinkaya, esnafla aynı masada çay içerek sohbet etti, talep ve önerileri dinledi.
5000 EVLER’DEKİ PROJELER MASAYA YATIRILDI
Buluşmada özellikle yapımı devam eden 5000 Evler Yeni Bulvar Projesi hakkında bilgi veren Başkan Çetinkaya, Karabük genelinde sürdürülen altyapı, üstyapı ve yol çalışmalarıyla ilgili son gelişmeleri paylaştı.
Esnafların mahalleye ilişkin beklenti ve taleplerini tek tek dinleyen Çetinkaya, yöneltilen soruları da cevaplandırdı. Karşılıklı fikir alışverişinin ön planda olduğu buluşmada zaman zaman mahalle anıları konuşulurken, zaman zaman da Karabük’ün geleceğine yönelik projeler değerlendirildi.
“RABBİM BİRLİĞİMİZİ DAİM EYLESİN”
Program sonunda değerlendirmelerde bulunan Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, esnafla bir araya gelmenin kendileri için büyük önem taşıdığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
“5000 Evler Mahallesi Betim İş Merkezi’ndeki esnaf kardeşlerimizle güzel bir yaz akşamında bir araya geldik. Mahallemiz ve şehrimiz üzerine istişarelerde bulunduk. Devam eden çalışmalarımız ve projelerimiz hakkında bilgiler verdik. Esnafımızın taleplerini ve beklentilerini dinledik. Amacımız, tüm mahallelerimizde yürüttüğümüz çalışmaları vatandaşlarımızın ve esnafımızın konforunu artıracak şekilde tamamlamaktır. Bizleri güler yüzle ağırlayan tüm esnaf kardeşlerime teşekkür ediyorum. Rabbim birliğimizi daim eylesin.”
Yoğun ilgi gören buluşmada esnaflar da belediye tarafından yürütülen çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Çetinkaya’ya teşekkür etti. Gece geç saatlere kadar süren sohbet, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

