Boskay Metal’de çalışan işçiler için beklenen toplu iş sözleşmesi görüşmeleri anlaşmayla sonuçlandı. Özçelik-İş Sendikası Karabük Şube Başkanı Kenan Yılmaz, 2026-2027 yıllarını kapsayan toplu iş sözleşmesinin çalışanların onayı alınarak imzalandığını açıkladı.
İmzalanan sözleşmeyle birlikte Boskay Metal çalışanlarının ücretlerinde ilk altı ay için yüzde 21, ikinci altı ay için ise yüzde 18 artış sağlandı. Böylece toplam ücret zammı yüzde 39 olarak gerçekleşti.
İŞÇİLERİN ONAYIYLA İMZALANDI
Özçelik-İş Sendikası Karabük Şube Başkanı Kenan Yılmaz yaptığı açıklamada, toplu iş sözleşmesinin Boskay Metal emekçilerinin onayı alınarak yürürlüğe girdiğini belirtti.
Yılmaz, sözleşme sürecini sabırla bekleyen tüm çalışanlara teşekkür ederek, elde edilen kazanımın Boskay Metal çalışanları için hayırlı olmasını temenni etti.
YÖNETİME TEŞEKKÜR MESAJI
Sözleşme sürecinin karşılıklı anlayış içerisinde tamamlandığını ifade eden Yılmaz, Boskay Metal Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Bostancıoğlu’na yapıcı ve uzlaşmacı yaklaşımı nedeniyle teşekkür etti.
Tarafların uzlaşı kültürü içerisinde yürüttüğü görüşmeler sonucunda imzalanan sözleşmenin, iş barışının korunmasına ve çalışma hayatının güçlenmesine katkı sağlaması bekleniyor.
Boskay Metal çalışanları ise yeni toplu iş sözleşmesiyle birlikte ücretlerinde önemli bir iyileştirme elde ederken, sözleşmenin işyerinde memnuniyetle karşılandığı öğrenildi.
